Det går ju inte som på räls om man säger så... Höhö

Det sket sig verkligen med att plugga på tåget. Antingen somnar jag, får stå upp, får ont i huvudet av syrebristen. Min personliga favorit (inte) att när man mår så illa att man tvingas sitta med ansiktet tryckt mot rutan för att inte spy i väskan. Nej, mina vänner. Det här är fan inte kul. Måste bara tillägga i min klagosång att vi är cirkus en halvtimme sena idag. Sjukt härligt om man inte skulle ha ett liv. Mindre kul om man råkar ha det. Jonas fyller år så ikväll blir det till att laga lite paradrätt; spaggy och köttfärssås. Vi är sjukt rutinerade. Jonas hackar lök för han har linser och lägger i köttfärsen eftersom jag är rädd för rått kött. Jag har problem med smaklökarna så jag brukar få krydda. Annars känner jag ingen smak. Rätt glidigt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0