ohyeah

Som en hjälplös katt, typ halvsovandes, hamnade jag två minuter i åtta utanför min dörr. Jonas hade försiktigt petat på mig en kvart tidigare och meddelat att det var dags att gå upp. Lyckligvis (för hans egen skull) har han förstått att det är ett big NO NO att reta upp mig på morgonen.
På något sätt lyckas det alltid krisa sig med tiden så jag drog på mig en lila t-shirt och kubbade till bussen. Halvvägs till skolan upptäcker jag att den är så gott som genomskinlig och min rosa bh lyser igenom och jag lyckas visa både pattar och navelpiercing. Oh happy day, ny kurs med ny lärare och jag sitter lite smånaken och ser ciggaretter som hoppar omkring och skriker "sug på mig" samtidigt som vi diskuterar livsåskådning och abort. Vilken mönsterelev.

Kulturhistorian kan ta sig i röven. Varför lyssnade min klass inte på när jag sa att det var bajs? VA? Nu ska jag gå och sätta mig i ett hörn som ett litet emo och skriva ett cv. För enligt min svenskalärare ska alla söka jobb som sommarvikarie på hallandsposten OCH skriva en artikel om en jävla kossa från Laholm. Måste bli klar ikväll, vafan tog mitt liv vägen? Pisskola.




 


Kommentarer
Postat av: Malin

kossan kommer att bli min död.

2009-01-19 @ 22:06:26
URL: http://perfectspring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0