Let the stars guide you ^^

Kärlek
Har du en fast relation så håll dig till den. Risken för besvikelse är annars överhängande. Se upp med en attraktiv person i din närhet.

Hmm. Undrar om han hör av sig imorgon då. Fast i och för sig, så gör han mig besviken vare sig han ringer eller inte. Ganska enkelt egentligen.
Fast jag behöver väl knappast oroa mig egentligen. Han är inte särskilt attraktiv.

I morse så gick jag upp tidigt. På cigg-jakt. Jag klarar det inte längre. Likt en stenålders jägare måste hitta föda för dagen, måste jag hitta MINA nödvändigheter. Så där är anledningen till att en liten brud springer fram och tillbaka från olika babbeaffärer. För att upptäcka att det är stängt. Eller bli RÅNEKAD för att hon råkar ha 16 dagar kvar till sin 18:årsdag. Life sucks.
Hur som helst var Emma the savior. Livet är underbart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0