Abstinens

Känner att jag har varit så disträ hela dagen att jag lika gärna kan gå och lägga mig direkt. Problemet är att mina inre syner förmodligen inte kommer förändras bara för att jag somnar. Troligtvis kommer jag ha en massa ciggaretter dansandes för mig hela natten, precis som jag haft under dagen.
Så länge jag inte letat efter någon stackare som jag kan sno cigg av under de fattiga dagarna, har jag heller inte tänkt på hur folk, helt respektlöst, står och bolmar överallt. Frustrerande. En Prince gick förbi. En Marlboros skarpa arom letar sig fram till mig. Och där kunde till och med en jävla Level göra mig sugen.
Det är väl som när man inte fått sex på länge. Alla är totalt jävla cp-attraktiva.


Det var underbart att vara tillbaka på kören igen. Samma plats, samma Sing-Mari, samma skrattattacker... :)
En sak var dock annorlunda; jag kom i tid, hade fika med mig och mobilen var på ljudlös vilket gjorde att jag slapp den där hatiska blicken som jag kan få av min kära ledare.
Sååå... Jag har blivit en av de äldsta nu. Det äger.



Haha. Rickslick o plymen.


P.s. Borde kanske tillägga att jag fuskat liiiite. Delade EN cigg med Jakob för att få fart på hjärnan på retoriken. Men dte var en halv, borde knappt räknas.
Emma började wayna som fan när hon inte hittade sina kläder.
- Jag... jag...jag vill ha... cigg, hulkade hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0