"Det spelar ingen roll"

Idag diskuterade jag med Sofia och Emma och kom jag på att saker som har hänt på fyllan och/eller utomlands inte räknas. Så sorgligt nog kan man säga att jag har missat en hel del. Eller så kan man se det från den brighta sidan och tänka att; woho, jag är typ Guds bästa barn, jesus christ vad jag är pryd.

Och precis en timme efter jag snackade med Dennis om hur någon kan vara lik killen på Kalles kaviar och ändå vara helt... så ringer det såklart och så får jag en hjärtattack och dör.
Om det nu hade varit så enkelt. Jag hade så mycket tankar men det kvävdes liksom av alla känslor så jag förblev tyst.
Jag kan inte säga att jag älskar någon igen, jag vägrar.


Så jag tänker säga som Björn Gustavsson gör i sin sketch som dumpad; I'm living the dream!

Och lite är det väl sant. Mina vänner är priceless <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0