Utkast: 16 cigg ...

16 cigg igår, för mycket alkohol och jobb på detta. Malin tyckte att det var väldigt dåligt att gå på fest i mitt tillstånd och försökte få mig att följa med till Sebbes stuga i Knäred (!).
Jag vet inte riktigt hur man hanterar vissa grejer, jag menar, varje historia är ju unik. Och jag trodde verkligen på det som vi hade, men om man intalar sig själv att man har gått vidare så har man det. Man bestämmer själv.
Man bestämmer också själv hur man bearbetar. Jag kan faktiskt tycka att jag var jävligt mogen som inte sprang hem med någon. Även om jag håller med Carro; ibland är man fan värd allt. Så jag har alltså med GOTT samvete lullat omkring på jobbet i gårdagens make-up.

Jag mår bra av att bara komma loss lite; snacka skillnad mellan knark och kaffe, spela spritspel, bara umgås och spy lite från balkongen. Förrutom det sistnämnda så hade jag jäkligt trevligt, och Kicki var go som vanligt.



Kommentarer
Postat av: sofia

ÅHHH. jag har också spytt ifrån en balkong :D vi ses imorgon bajset! <3

2008-09-07 @ 22:40:13
URL: http://mydisguise.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv. Jag är dryg det är en av mina specialiteer. Och jag vet att du älskar miej för det. Av samma anledning älskar jag deij för att du är ett fyllesin. Skämt åsido fniss



fan vilken fjortiz jag är

2008-09-08 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0