The leaves are changing color

Förresten vet jag inte riktigt vad jag tycker om hösten.
Kanske är kul om man har någon att gosa ner sig med, någon som har varma händer och en tjock filt.
Jag kände mig iallafall inte särskilt redo för en kall höst där jag gick omkring i ett dött bostadsområde och trampade sönder omogna kastanjer, endast iklädd min tunna kofta eftersom min jacka hänger på tork.

Förresten luktar min Friis&company piss. Gud måste ha pissat lite på den också.

Syrran ska börja ta gitarrlektioner i Egypten (!) så jag tänker att jag ska vara lika grym som henne när hon kommer hem igen. Är det någon som har tålamod för två att hantera ett instrument?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0