Skola

Är i skolan och lyssnar på Sofia som waynar om att H&M har blåst henne på 50 spänn.
- Så jävla tattiga är dom att de blåser en 17-årig tjej på en presentcheck!

50 spänn är endå ett paket cigg. Som jag inte planerar att sluta med varken idag eller imorgon. Det var inte kul. Och nu har min käre far endå kört förbi min skola när jag stod och sög av mr Cancer. Whatever.

Nej, nu ska gå och kissa ut allt koffein som jag har druckit för att klara av alla teoretiska ämnen, som man så lyckosamt fått läsa som tack för att man valde Samhäll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha,, det var juhe bra att han såg deij suga av mr cancer och inte mr norrman xD älskar deij <3

2008-09-04 @ 17:21:02
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0