...och sen blev jag dryg

Var bara tvungen att tillägga att människor som inte dömer, måste spela på en helt annan division. Typ A-laget, hur positivt nu detta lät.
Men ni fattar.
Jag är en dömande person, jag är en person som tycker att det är enkelt att dela upp folk i fack för att veta var man har dem. Mest för att det är bekvämt. Det är inte en av mina bättre sidor. Jag jobbar på det för jag ser upp på dem som INTE delar upp folk.

Nu ska jag radera hans låtar och natta mig!
Hoppas ni får en lika fantastiskt natt som jag. Om det är någon som vaknar inatt kan ni ju alltid tänka på mig och känna att ni inte är ensamma. För någonstans i Halmstad så ligger Majsan under sitt klarblå siden/duntäcke och kokar för nu är hon jävligt sur. Och det känns ganska bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Viola

Då var det åtminstone fler än jag som inte hade en bra natt då.

2008-09-12 @ 13:49:40
URL: http:// violiejolie.blogg.se/
Postat av: sofia

runt tre hade jag en jävla god lust att smsa dig. men med risk för att väcka din ondska vågade jag inte. du var inte ensam i natt iaf

2008-09-12 @ 16:18:36
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0