Inte måndagsredo någonstans

Jag höll på att somna runt sju och tänkte att man kunde somna till Dempas ljuva stämma. Men icke! Halv åtta står bonnabilen där med anledning till en välbehövlig terapifika. Meningen var ju att bygga på hudcancern lite men det blev knappast så lyckat eftersom vi var där två jävla minuter efter det hade stängt. Surt. Jag hade behövt det.
Träffade Emma också, hon waynade om jordgubbar <3

Det var lite pissigt att gå upp halv nio idag men jag har helt enkelt inget val. Ganska skönt att dra omkring på jobbet och känna att man gör liite nytta iallafall istället för att ligga hemma och tycka synd om sig själv.
Jag känner mig ganska sliten faktiskt. Nu blir det alkoholfritt tills lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0