Hur svårt kan det va´?

Sitter och försöker få någonting gjort, men jag känner inte att jag kan koncentrera mig riktigt förrän jag har tagit itu med den där utredningen som pågår i mitt huvud. Den borde egentligen pågå via telefon med förvirringen själv, men jag vet ju knappt själv hur jag vill ha det.
Jag vägrar att vela för jag vill att han ska tro att jag är helt bestämd. Jag är i och för sig väldigt nöjd med min livssituation just nu, förrutom att jag har en satans huvudvärk. Det kändes liksom skönt att vara singel igen, skönt att vara den som jag brukade vara. Det är inte så svårt att komma över egentligen, bara man har klart för sig hur läget är. Nu vet jag ju inte. Satan.

Var hos Kicki idag, gammal och vis som hon är, påstod hon att det bara skulle bli värre efteråt. Min gissning också alltså Jag joinade när Emma klippte henne. Det var btw en av de snyggaste klippningarna hon har gjort. Hon blev skitsnygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0