STAY POSITIVE

Önskar att jag kunde säga att jag var klar, men det är det som är det luriga med packning. Man blir aldrig klar. Hitills har jag lyckats få ihop tre väskor, kanske lite mycket men man fick ju inte ha hårda väskor. However, jag har gjort ett ryck och äntligen fixat mina motbjudande fötter; klippning+rödmålning är allt jag orkar för tillfället.

Jag börjar bli riktigt trött och har nått det där trötthetsstadiet när man börjar bli sådär sentimental. Känns faktiskt lite jobbigt att lämna allihopa. Fast jag har bestämt mig för att vara en positiv människa, därför skippade jag min inplanerade hatlista, och funderar på att skriva en bra lista istället.
Eller också skiter jag i listorna och går och lägger mig istället.
Eller kan jag konstruera den ultimata drömmen... Mmm...
Fan vad jag är mysko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0