Säg vad du vill, men det är så jag säger det

Jag vet att jag är omogen när jag suckar och himlar med ögonen.
Jag vet att jag är omogen när jag står mitt på laholmsvägen och skriker; "KUKBUSS, KUK KUK KUK" samtidigt som jag viftar med mina långfingrar.

Men jag kan inte hjälpa det. Sådana här dagar är liksom till för att hatas. Tur att man inte får bära med sig vapen i skolan.

Det ända som håller mig uppe för tillfället är att jag ska sno kaffelatte på kulturskolan snart, den är faktiskt jävligt god, även om den är fett med B.
Sen är ju tanken på att jag är i Italien om en vecka lite sådär fakking amazing, men det mesta är så sjukt irriterande och tungt just nu att det känns som tussen år.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahaha XD "Tur att man inte får bära med sig vapen i skolan." ÄGD! så sant maja så sant!

2008-03-18 @ 12:56:05
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0