Cuando? (eller något)

Det känns aldrig så rätt att blogga, som när man har en konstant växande läxhög. Vacklar gör den också. Märker väl inte om den välter, mitt rum ser ändå fördjävligt ut, totalt övermöblerat av skor, kläder, plastpåsar. Upptäckte först idag att det faktiskt stod en halvfull bag'in'box precis vid dörren.

Jag fryser och vill mest sova. Hatar verkligen att jag vet att jag kan lära mig spansk grammatik på 5 minuter. Den vetskapen gör mig så djävulskt slapp, och självklart är allt som bortblåst när man skuttar ut ur klassrummet. Helt jävla onödigt att ens ta sig tid att gå dit om man ändå bara glömmer bort allt.
Som att äta choklad med torsksmak. For no good, liksom...
Lät väldigt motbjudande btw.

I'm in deep dept, without you I wouldn't survive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0