Tröstshopping och ej skickade sms

Innan jag raderade honom från min mobil funderade jag på att bara skicka ett sms och få honom att förstå varför jag ville ha bort honom ur mitt liv. Kanske hade det varit enklare att radera honom från hjärnan då också.
Men jag skrev och tänkte. Det lät bara illa. Riktigt jävla patetiskt för att vara helt ärlig.

Idag kom andra betygssmällen. Liksom historian låg jag och vägde mellan VG och MVG i engelska. Liksom Martin väljer fitt-mats att ge min VG. Hallå?
För pengar som jag egentligen inte har köpte jag en vit klänning och en ny sjal.
Kicken var dock borta i samma stund som den kom. Ser ändå bara ut som "hej kom och hjälp mig".

Känner att jag är ute på hal is, men vem i h-vete orkar vara på topp alltid?

Kommentarer
Postat av: - Paula

usch det låter inte bra det där :(

2008-06-03 @ 17:59:50
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Katja

Det löser sig nog :/

2008-06-03 @ 18:15:53
URL: http://pumpernickel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0