Trender o skit (?)

Sitter och är allmänt uppe i varv. Det var löning idag och jag har all anledning att ligga och vrida mig av samvetskval hela natten. Men kicken var hyfsat skön och det är väl tur att skönheten kommer underifrån för jag har köpt lite småheta underkläder. Så om jag hade varit helt ensam nu hade jag dansat omkring halvnaken med kaffe i handen och musiken i örat. Men men. You can't have it all.

Idag togs min sushioskuld om man kan uttrycka det så. Fick dock en hel del kommentarer från Emma när jag försökte dela den stackars grönsaksrullen iklädd ris och havsgräs eller vad det nu är. Så... Meningen är alltså att man ska kötta in hela bitar i munnen. Eftersom det inte går att öppna käften utan att visa hela gröten är det alltså någonting att rekomendera för tystlåtna. Och de som gillar god mat, för det var riktigt gott också, tro det eller ej.
Annars kan jag ju erkänna att jag det är något som jag gör för att det känns som en liten trendgrej. Men vad vore man utan trender?
Believe it or not, men vi lever inte i en perfekt värld där alla klär sig hur de vill, där ingen generaliserar, där allt får vara gråskalor. Sätter punkt där innan jag kommer in på ämnen och konflikter som gör mig irriterad. Varva ner var det ju.

Kommentarer
Postat av: sofia

DUUU. kolla på twillfit. dom har sånna spetstrsor i ROOSA :) tänkte på dig när jag såg dom ;) ohhallalal

2008-06-26 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0