Ett puzzel som aldrig kommer läggas rätt

Mitt liv som ensamstående med kompis och plastsyrra är slut.
Tillbaka till det normala; mamma, stefan, kattjävlar och konflikter. Det är bara så onödigt. Är väldigt trött på att bo här. Enda anledningen till att jag bor på det här stället är min ekonomi. Hur ska jag ha råd att ens dela en lägenhet på 3500 i månaden när jag inte ens har råd med 300 spänn på en buss till norge?

Är väldigt tveksam till det här med att slänga ihop vitt skilda människor utan någon egentlig koppling till varandra under samma tak.


Kommentarer
Postat av: sofia

vi kan alltid bygga en koja i skogen.. eller norrekattspark. centralt och allt :D

2008-06-30 @ 15:58:21
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0