There is a difference between dreaming and pretending

Historian ska vara inlämnad DENNA måndagen. Jag fattar inte hur jag kunde tro att jag hade en vecka till. Jävla snurrboll jag är. Ingen panik, jag ska börja nu. Fast ikväll är det ju Filippa Bark. Helgen ser inte ut som någon plugghelg direkt så jag får la göra det nu.

Jag hittade min karaktär idag på teatern, även om jag var fakking talkör. Det kommer bli riktigt roligt för jag ska vara fett negativ och jag, Ricki och Jessica har klurat ihop ett litet soundtrack också :)

Jag tror att folk har glömt vad en ringklocka innebär. Nej, jag plingar faktiskt inte för att jag tycker att det är så himla kul, utan för att jag vill att NI SKA MOVA ERA JÄVLA ASS. Tyvärr fattar ingen, utan jag får sakta in till pensionärsfart och skrika ursäkta.

Duscha. Varmt. Och länge... Mams och Steffe ska till buggen så tha shower is mine tonight! Man kan ju förbereda sig mentalt för historian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0