Novembernatt med äckelkatt

Gå och lägg dig då.
Jag är trött och glad. Träffade Alexandra och Malin i stan på donken för vattenporten stänger så tidigt och så är dom som jobbar där jätteotrevliga. Så vi kände oss rätt hemma i chesseburgeroset och beställde en udda fika, som var äcklig och god samtidigt.
Alexandra åkte hem lite tidigare, men Malin och jag satt kvar och snackade skit, vilket ledde till att Malin som vanligt missade sin sista gaybuss.Så nu går hon hem, fast det fick hon inte för mig egentligen så nu är jag helt orolig.

Min läskiga katt jamar. Gratis dörröppning om du använder tungan som tvättlapp har kaninloppor som kompisar eller? Fan vad irriterad jag blir. Har iallafall lyckats slänga ut Sture utan att röra honom med händerna. Woho.
Shit, jag behöver typ terrapi för min katt/bakterierädsla...

ÅH, hellskotta måste hänga upp mina jobbkläder, dom var helt fulla med flott så jag tvättade dom... IUKI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0