Mitt intressanta liv (om du brinner för Donken)

Jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag varit ute på äventyr idag, det är ju sånt man gör när man har höstlov. Faktum är att dagens längsta och mest spännande trip var frysrummet när jag skulle hämta muffins. Mest motbjudande var det i morse, det var hemskt. Jag var helt morgontrött och så skulle jag stå där och handskas med rent fett blandat med salt. Jag har aldrig känt så lite för pommes som idag kan jag säga.
Ser ut som värsta emon också för jag har skurit mig på Happy-mealboxarna. Ja, åtta timmar på mcdonalds mina vänner. Avundsjuka? ;)

Förresten Lovisa, jag har kollat med mams. Det är fritt fram för tjejmiddag på lördagkväll :D Ringer miss Sofie imorgon för du hörde vilken tillstånd jag var i ;)


DUSCHA MAJSAN. MOVE YOUR ASS! AKTIVERA DIG FFS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0