2:a november.

Morfar skulle ha blivit ett år äldre idag. Och jag hann inte ens till kyrkogården...

Jag är så stressad, har så sjukt mycket att göra. Fast jag gör inget åt det. Jag orkar inte just nu.
Detta är ingen partyfredag, det säger jag då. Blev inte ens sugen när Emma ringde från Höör och skulle gå på Jägers. Hon lät också trött och lite lagom lullig. Saknar henne, fast ses en stund imorgon. Berättade om mina och Malins planer på ekonomi-fika hemma hos varandra istället. Bra grejer, det ser jag fram emot :)

Puss och godnatt, ska upp halv nio imorgon. Mams köpte förresten nytt överkast till mig idag, fast det känns lite onödigt att bädda nu...

Jag får nog röja upp på rummet lite nu också... Imorgon efter jag har slutat klockan 17 kommer Frida, Sofie och Lovisa. Me like alot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0