Tomteskit

Jag har duschat för länge, och tänkt allt för mycket. Är ensam hemma så då hamnar jag oftast i duschen och surar. Det är inte särskilt kul egentligen, men när katterna är borta, dansar råttan på bordet...
Jag kom fram till några grejer som stör min tillvaro, och förpestar mina tankar just nu.

- Mattan utanför Åhléns/Hemköp som kort och gott består av en massa hål.
Fatta hur kul det är på en skala ett till tio att gå i högklackat där...

- Att klä ut sig till tomte.
Är begreppet värdighet påhittat, eller behövs det inte längre?

- Att fördjupningsperioden i Idrott och Hälsa är slut.
Jag tror inte vår käre idrottslärare kommer planera in shopping och fika. However, det har varit de bästa idrottslektionerna ever.

- Min chokladkalender.
Nu ligger jag tre dagar efter, och jag är inte ens sugen. På lördag, mina vänner, har jag en veckas chokladbitar i konserveringsmedel att sätta tänderna i. Mums! Eller något. Nästa år blir det lakrits...

- Översta ljuset i min ljusstake.
Fakk off Ekohallen, säger jag bara!

- Griller i mitt huvud.
Och jag har sett dina pupiller växer, nynnar Lovisa. Tydligen blir jag äckligt girly, men det är INTE NÅGOT!


Kommentarer
Postat av: Lovisa.

Jag
tror på det jag ser sedan får du säga vad du vill om den saken.

Någon gång måste du bli själv, lalala!

2007-12-05 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0