Juldagen som den borde

Sitter och kollar på Tomten är far till alla barnen. Har ätit så mycket choklad att det knappt är roligt längre. Imorgon blir det mat istället för godis, och inte tvärtom. Fördelen är ju i och för sig att man blikr så sjukt törstig att man faktiskt VILL dricka dom där två liter vatten som man borde göra.. ;)

Sex and the city är beroendeframkallande förresten, funderar på att köpa en box som ska bli min homie detta jullovet. Ems och Malin fixade en OC till mig, så jag får väl ta mig samman och följa strömmen.

Imorgon blir det hemfärd, känns alltid som om tiden får för snabbt med systrarna nilsson (englund)...

ska masa tillbaka till teven nu, en  av mina längsta rutter idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0