Go och glá, bananchokla...

Mm vad jag känner mig slapp och go. Dagen i stort har varit som alla andra söndagar. Har jobbat, dock fick jag avancera till tvåan plus att vi hade en ny milkshake; banan. Högt rankat av mig, och ännu godare var Ems blandning av chokladsås och bananshake ;)

Igår åt jag ute igen, denna gången med Frida, Lovisa, Sofie och Lollo. Det var mycket trevligt, och jag var inte hemma alltför sent. Det kändes bra. Jag vet att jag ligger på plus hos mamma till nästa helg.

Nu ska jag förflytta mig till sängen och göra lite historia, sedan vidare till Tv:n för Ranking the stars, följt av underbara Bridget Jones. Är inne i något skönt tillstånd nu för en gångs skull. Inga krav för tillfället. Historian måste ju göras, men det känns mer okej än jobbigt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0