Effektivitet på mitt sätt

Jag kom nog hem lite väl sent för att förbereda mig inför två prov imorgon. Attan. Dagen skulle ju bli effektiv.

Efter skolan tog jag det mogna beslutet att hänga på Sofia och plugga lite på matteprovet. Tyvärr blev det allt annat än plugg. Det övergick raskt till min favoritsysselsättning- fika och snacka skit. Efter nästan två timmar var det bara en kvart kvar till jag skulle träffa Malin, så då la vi på ett kol. Inte för att det blev såå mycket bättre. Min motivation ligger på 0,0.

Sen åkte jag och Malin HEM (  =)   ) och förgyllde Ems och Robins tid. Sen var vi fast och förflyttade inte oss förrän Robin hade kört oss hem.

Och nu sitter jag här. Har kollat på engelskan och konstaterat att jag borde kunna den. Så jag kör på det.
För nu när jag kom hem låg en liten kompis på hallbordet... Skolkatalogen. Oj ;) Wanna spend the night with me?


Duscha nu bara, sen är du min i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0