Danmark

Dagen har varit askalas, även om jag på allvar trodde att jag skulle koka över av adrenalin. För helvete, mitt i min smarta manöver vid tullen sprang jag rätt på en tullvakt med mina klirrande kassar. Heheh oj. Mig upp i dagen säger jag bara. Saken blev inte bättre för att Ems knäckte sig.
Fast jag klarade mig, alla klarade sig med skräckblandad förtjusning. Vi kom till och med levande hem, vilket är lite otroligt med tanke på hur vår lilla slampa kör ;)
Helsingör var finare än jag hade trott, och det var mysigt att hispa omkring där och shoppa, köpa lyckosaft och äta på något konstigt turkställe.


Senare var det julbak hos mormor, rullade mozartkulor som man kan kalla... charmiga ;) Nu har jag slagit in mina klappisar, och i en rätt stor indiska-påse ligger nu resultatet av några veckors inhalering av cheeseburger-os.

Nu måste jag verkligen packa. Imorgon åker jag nämligen till Uppsala, fast jag känne mig helt lost, för jag vet ingenting. Jag har verkligen inte förstått det där med tajming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0