Ååh lucia är här igen...

Dagen har varit ostrukturerad och allmänt chill. Skobbade lite lucia hit och dit, sen åkte jag till skolan och gjorde ingenting alls. Skrev i och för sig klart svenskan, och jag och Frida irrade omkring och letade efter vår käre idrottslärare. Åt ärtsoppa, tydligen är det bara jag som insett hur gott det är. Det är ju ingen som tvingar en att analysera vad det ser ut som... ;)

Lussade på sjukhuset, det var lite mysigt även om vi inte hade några ljus. Min krans luktade dessutom värre än någonsing.

Sen träffade jag Malin, Ems och Robin. Vi fikade och snackade lite skit, och planerade nästa veckas Danmarksutflykt :D Det var najs, sen muppade jag, Malin och Ems omkring på stan tills dom höll på att stänga in oss. Askalas, även om jag var pank...

Sitter med idrottsskiten nu.. Fyller i min mindre ambitiösa träningsdagbok. Det är jobbigt, för jag måste hitta olika pennor hela tiden. För helt allvarligt nu. Ingen har väl utvärderat "träningen" efter varje tillfälle..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0