härliga somrar måste också ta slut..

nästsista sovmorgonen. och så vaknar jag såklart tidigt.
jag borde göra något vettigt nu, schemaläggning runt två, så jag hinner verkligen städa mitt rum. tyvärr.

den 20:e är det iallafall dags för kören igen, och sen drar solosången igång :) Jag måste säga att det är lite kul med hösten på något sätt ändå. Det är ungefär som ett nytt år. Nya möjligheter liksom. Fast det hade känts lite bättre om man hade kunnat ha en ny fräsch outfit och en ny hårfärg eller nåt..

Harry Potter var lika bra som sist, och det var mys att sitta på vattenporten, även om det är lite weird att komma dit två ggr på en kväll... :P

städa, klä på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0