energi

jag förstår inte hur jag kan vara uppe såhär tidigt, jag borde vara jättetrött.

igår jobbade jag till 23, sen kom jonas och hämtade mig vid halv tolv, då va det fest hos malin. lite synd att han inte hängde med, fick lite dåligt samvete för att han fick stå ut med mina skumma sms sen. stackars dom som jobbar tidigt hahah.
jag har förresten en liten souvinir från donkan i stan, vi var där vid halv fyra, en jättesnäll gubbe bjöd mig och malin, dom andra var så dumma att dom betalade själva haha. jag åt två glass iallafall minns jag och sen fick vi med oss varsin bricka hem. jag hade stor nytta av den när jag skulle skriva på kvittot till taxin. chaffisen var snäll och bjussade på sista biten :) undrar om dom sov hos han ryssen sen, han var riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0